2 wyniki
Książka
W koszyku
Co zrobić, by nie zagubić się w sieci, i w jaki sposób zadbać, by kultura przez nasze zachowanie nie dała nura? Podpowiedzą wam to Tosia i Kuba (oraz pewien domowy... dinozaur), którzy na swojej skórze przekonali się, jak się kończą historie z dzwoniącym telefonem w kinie czy nielegalnym ściąganiem filmów z sieci. Oni wiedzą już, jak poradzić sobie z hejterami i że internetowe znajomości należy zawierać bardzo ostrożnie. Dzięki tej książce dowiesz się: - dlaczego w sieci należy chronić swoje dane osobowe, - kiedy nie wypada pisać esemesów i rozmawiać przez telefon, - dlaczego do sieci nie wrzuca się zdjęć innych osób bez pytania, - że hejt jest niedopuszczalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
MP3. Oto człowiek! Wszystko, czego wolelibyście nie wiedzieć o sobie i innych. Serum prawdy – niepotrzebne, konfesjonały – do lamusa, wykrywacze kłamstw – na śmietnik historii! Jest jedno miejsce, gdzie ludzie są – przynajmniej na ogół – absolutnie szczerzy: okno wyszukiwarki. Seth Stephens-Davidowitz, filozof i doktor ekonomii, były pracownik Google’a, przeanalizował dane z wyszukiwań internetowych dotyczących między innymi rasizmu, depresji, wykorzystywania nieletnich, poczucia humoru czy preferencji seksualnych. Owocem tych badań jest książka Wszyscy kłamią – bestseller „New York Timesa” i „Wall Street Journal”, Książka Roku według „The Economist” i „Business Insider”. Jak często ludzie NAPRAWDĘ uprawiają seks? Co należy mówić na pierwszej randce, żeby nie stracić szans na drugą? Ilu naprawdę jest rasistów w Ameryce? Czy Freud ściemniał? Czy rodzice inaczej traktują synów, a inaczej córki? Jaki procent mężczyzn to geje? Znaczna część z tego, co dotychczas myśleliśmy o ludziach, to fałsz, twierdzi Stephens-Davidowitz. Powód? Ludzie kłamią – w kwestionariuszach i rozmowach. Okłamują przyjaciół, kochanków, lekarzy i samych siebie. Dziś nie musimy już jednak opierać się wyłącznie na deklaracjach ankietowanych. Dane z Internetu – ślady informacji, które miliardy ludzi zostawiają w Google, mediach społecznościowych, serwisach randkowych, a nawet na stronach pornograficznych – wreszcie pokazują nagą prawdę. Możemy teraz dowiedzieć się, co ludzie naprawdę myślą i czego pragną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej